محصولات

جک های هیدرولیکی

طراحی، مشاوره و ساخت جک های هیدرولیکی - هیدروال
طراحی، مشاوره و ساخت جک های هیدرولیکی - هیدروال

جک های هیدرولیکی

معرفی محصول

جک هیدرولیکی یا سیلندر هیدرولیکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی است که به منظور بلند کردن اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات که در مدار هیدرولیکی، وظیفه تبدیل انرژی هیدرولیکی به انرژی مکانیکی را بر عهده دارند در سه نوع کلی:

  • کامپکت یا جوشی (Compact)
  • تای راد یا چهار میل مهار (Tie Rod)
  • میل تایپ یا میله ای (Mill Type)

تولید و عرضه می شوند. هر کدام از این سه نوع جک ویژگی ها و کاربردهای مختص به خود را دارند که در مدارهای هیدرولیکی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. 

کاربرد محصول

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد، وظیفه جک های هیدرولیکی تبدیل انرژی هیدرولیکی به انرژی مکانیکی و در نهایت بلند کردن و یا جابجایی اجسام سنگین است. به عبارت دیگر جک های هیدرولیکی به عنوان بازوان پر توان سیستم های هیدرولیکی عمل می کنند. 

برای مثال در ماشین آلات خاک برداری، جرثقیل های صنعتی، لیفتراک ها، انواع پرس های هیدرولیکی، انواع سیستم های کلمپینگ، بالابرها یا ماشین آلات صنعتی که کارکرد آنها در بلند کردن اجسام سنگین است، از سیستم های هیدرولیکی شامل جک های هیدرولیکی در اندازه ها و با فشارهای کاری گوناگون استفاده شده است. 

مجموعه مهندسی هیدروال با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع جک های هیدرولیکی، آماده ارائه خدمت به شما صنعتگران عزیز می باشد. کارشناسان مجرب این مجموعه همچنین آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه انتخاب جک مناسب و عیب یابی جک هایی که نیاز به تعمیر یا بهینه سازی دارند، می باشند. 

در صورت تمایل به سفارش جک هیدرولیکی، دریافت خدمات مشاوره ای و عیب یابی و یا کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط