محصولات

رنگ زن اتوماتیک لبه

دستگاه اتوماتیک رنگ زن لبه جلد - هیدروال

رنگ زن اتوماتیک لبه جلد

معرفی محصول

دستگاه دور رنگ زن اتوماتیک به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند رنگ زدن لبه ی جلدها در صنعت صحافی و جلدسازی، برای اولین بار در جهان به دست توانمند مهندسین مجموعه هیدروال طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این دستگاه میتوان لبه ی جلدها را به صورت یکنواخت و با کیفیت بالا (پف کرده) رنگ زده و علاوه بر افزایش سرعت و دقت، ارزش افزوده محصول نهایی را ارتقاء بخشید. به وسیله این دستگاه می توان تمامی سطوح چند ضلعی به ویژه سطوح مربع و مستطیل (جلد) و سطوح گرد و بیضی را رنگ نمود. طراحی این دستگاه به گونه ای است که امکان رنگ کردن یکنواخت کلیه نقاط لبه کار حتی گوشه ها نیز با بالاترین دقت وجود دارد.

دستگاه اتوماتیک رنگ زن لبه جلد - هیدروال
دستگاه اتوماتیک رنگ زن لبه جلد - ساخت گروه مهندسی هیدروال

ویژگی ها و مزایای دستگاه

  • این دستگاه کاملاً اتوماتیک بوده و تنها وظیفه اپراتور گذاشتن جلد رنگ نشده در داخل دستگاه و برداشتن جلد رنگ شده پس از اتمام کار است. بنابراین به کمک این دستگاه نیاز به کارگر ماهر از بین می رود و هزینه ها به شدت کاهش می یابد! 
  • به کمک این دستگاه می توان لبه هر جلد را در مدت ۲۵ ثانیه رنگ زد. بنابراین در هر ساعت می توان ۱۴۰ جلد را با بالاترین کیفیت رنگ نمود!
  • این دستگاه مجهز به تایمر جهت تنظیم تعداد دفعات چرخش قطعه کار می باشد. بنابراین در صورت نیاز می توان لبه هر جلد را بیش از یک بار رنگ نمود!
  • نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که محیط اطراف به رنگ آغشته نشده و مشکلات مربوطه را به وجود نخواهد آورد!
  • این دستگاه مجهز به پدال بوده و امکان آزادی دست اوپراتور و کار همزمان با دو یا چند دستگاه همزمان را فراهم می آورد!

 

ضمانت و خدمات پس از فروش

دستگاه فوق با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.

مقالات مرتبط

نوشته های مرتبط